Elokuun kuukausitiedote

Uusin kuukausitiedote on nyt julkaistu! Voit lukea sen alta!

Yhteiset
13.8. Avoimet Ovet kololla klo 18
– 20.8. Syyskirkko, Raision kirkossa klo 18
– Viikkotoiminta alkaa syyskirkosta seuraavalla viikolla

– Perhepartio alkaa syyskuussa
Sudenpennut (7-9 - vuotiaat)
– 13.8 Avoimet ovet kololla klo 18
26.8. Alkaen ryhmien viikkotoiminta jatkuu
Sudenpentujen sekalauma
13.8. Avoimet Ovet kololla klo 18
– 20.8. Syyskirkko, Raision kirkossa klo 18
– Viikkotoiminta alkaa 28.8

Seikkailijat (10-12 - vuotiaat)
– 28.8. Alkaen ryhmien viikkotoiminta jatkuu
Tarpojat (13-14 - vuotiaat)
– 27.8. Alkaen ryhmien viikkotoiminta jatkuu
– 9.-11.8 ROK (2.osa)
Samoajat (15-17 - vuotiaat)
– 7.-8.9 Piirin syys-PT-kisat, Jenkki-19
Vaeltajat (18-21 - vuotiaat)
– 7.-8.9. syys-PT-kisat, Jenkki-19
Erityishuomiot

Sekalaumalle tärkeänä muistutuksena se, että kuukausitiedote sisältää pääsääntöisesti kaikki tapahtumat, joihin kyseinen lauma osallistuu. Lauma on perustettu sudenpennuille, joille oman ikäisten ryhmän kokousaika ei esim. käy tai ryhmä on täynnä. Sekalauma pitää oman erillisen vanhempainiltansa ja se korvaa kyseisen viikon sudenpentu-kokouksen.

Avoimissa Ovissa klo 18 Wanhassa Pappilassa pääsevät uudet jäsenet ilmoittautumaan mukaan toimintaan sekä perhepartioon! Lisäksi samalla on hyvä mahdollisuus tutustua toimintaamme yleisestikin. Tule mukaan!

Toivottavasti mahdollisimman moni olisi paikalla syyskirkossa. Tämä on lippukunnalle tärkeä juhla, jossa olemme yhdessä ja aloitamme aina perinteisesti kautemme. Toivottavasti näemme!

Perhepartioon pääsevät mukaan alle sudenpentuikäiset lapset perheineen. Toimintaa on noin kerran kuukaudessa ja kyse on rennosta toiminnasta, jossa toimintaan esimerkiksi leikkien kautta.

Ryhmien kokousajat saat näkyviin, klikkaamalla ensin ”hyödyllidiä linkkejä” painiketta, jonka jälkeen valitset linkkilistalta yhteystiedot. Olethan myös yhteydessä kehen tahansa johtajaan, mikäli lapsen partioharrastus ei enää jatku tai syksyn osalta on muita tärkeitä huomioita! Johtajien yhteystiedot sekä ryhmien kokousajat on päivitetty lippukunnan nettisivujen yhteystiedot-sivulle.

Sudenpennut ja seikkailijat eivät kokoonnu vanhempainillan aikaan eli tämä hetki on varattu ainoastaan vanhempien ja johtajien väliselle keskustelulle. Vanhempainilta järjestetään Wanhan Pappilan salissa klo 18.

Kaikki tänä vuonna 14 vuotta täyttävät tarpojat ja sitä vanhemmat voivat osallistua taitoja mittaavaan Syys-PT-kilpailuun! Ilmoittautumiset tehdään 19.8. mennessä omalle luotsille. Samoajat ilmoittautuvat itsenäisesti Kuksassa oman ryhmänsä kanssa.

Lippukunta käyttää sähköisiä ilmoittautumisia omissa tapahtumissaan. Ryhmien retkiä ei välttämättä kovin usein vielä sähköisesti pystytä toteuttamaan, mutta kaikki lippukunnan tapahtumat ovat sähköisiä. Tämä ennen kaikkea siksi, että Suomen Partiolaiset sekä partiopiirimme kaikki tapahtumat ovat joka tapauksessa sähköisiä. Ilmoittautumiset sekä oman lapsen tietojen hallinta tapahtuu jäsenrekisteri Kuksan kautta. Tapahtumiin ilmoittautumiseen jokainen tarvitsee siis oman henkilökohtaisen Partio ID:n.

Hyödyllisiä linkkejä